Hård helg framför mig!

Jobbade 15:00 - 20:15 idag, jobbar heldag, 09:45 - 19:15 imorgon och 09:45 - 16:00 på söndag. Pengar blir det, men inte mycket tid över till annat. Jag gillar verkligen inte arbetstiderna på ett köpcenter alltså. Jobbar nästan alltid kvällspass och varannan helg, som oftast. Så det blir att jag jobbar när alla mina kompisar är lediga. Det är inte alls kul =( Men det går inte att göra så mycket åt saken tyvärr. Får gilla läget. Ett tag till!

Jaja. Positivt nu! Får se fram emot måndagen. Då ska jag åka skidor. Det var länge sen nu. Nästan en hel vecka =D Så ska tillbringa dagen i backen. I alla fall fram till kl två. Sen får det bli hem och ta en dusch och sen iväg till konfirmanderna. I helgen blir det som sagt inte så mycket mer än jobb. Så får ha måndagen i sikte. Som moroten framför hästen =D

Imorgon ska jag i alla fall se melodifestivalen hade jag tänkt. Får se om det är några "klämkäcka" bidrag med. Fem veckor framåt kan man alltså förbereda sig på att läsa om plagiat, skandaler och nakenchocker i tidningarna. Samma visa varje år =)

Men det lite kvar av denna kvällen också. Schemat ser ut som följer: duschen och sängen. Kort och gott.

Så god natt på er alla bloggläsare. Ha det bra till nästa gång!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0